Witaj na stronie Jinja-Temple.pl!
Zaloguj się, bądź zarejestruj, by w pełni korzystać z zasobów naszego portalu!





Rejestracja
Zgubione hasło
Strona Główna · Forum · Ekipa Dzisiaj jest: Sobota, Sierpień 24, 2019
Nawigacja
Menu główne
  Strona Główna
  Regulamin
  Forum
  Forum ANSI
  Jinja-Temple Songs
  Jinja-Temple LN
  Ekipa
  Galeria
  Dotacje!
  Rekrutacja
  Zareklamuj nas!!
  Czcionki
  Szukaj

Projekty
SoftSuby

- Poradnik odtwarzania
- Status projektów anime

@ Aktywne
@ Zawieszone
@ Zakończone
@ Plany
@ Porzucone

Skanlacje

- Reader online

@ Aktywne
@ Zawieszone
@ Zakończone
@ Plany
@ OneShot
@ Porzucone
@ Zlicencjonowane
@ Manhwa

Light Novel

- Czym jest Light Novel?

@ Aktywne
@ Zawieszone
@ Zakończone
@ Plany
@ Porzucone

Hardsuby

@ Aktywne
@ Zakończone

Dodatkowe

@ VideoManga
@ Drama CD

Hentai [+18]

@ Anime
@ Manga

5 ost. kom. w Działach
Dodał: Sacredus
11/07/2019 12:21
O ile Mondaji-tachi (i jej sequel Last Embryo) ...

Dodał: ZekSta
05/07/2019 22:51
I odpowiedź czy się zdecydowałeś na tłumaczenie...

Dodał: ZekSta
05/07/2019 22:48
Trochę szkoda light novel jest dość wyskoko na ...

Dodał: Sacredus
05/07/2019 00:20
Obecnie nie sądzę, żebym tłumaczył coś więcej n...

Dodał: ZekSta
03/07/2019 02:47
Kiedy będzie przetlumaczone?

Zobacz Więcej!
[Manga] Dakara Boku wa H ga Dekinai
Dakara Boku wa H ga Dekinai


Autor: Tachibana Pan
Postacie: Katsurai Yoshiaki
Ilustracje: Okagiri Shou

Skany: VISCANS
Gatunek: Komedia, Ecchi, Harem, Shounen

Tłumaczenie:
Chucio, KuroKaze, Alder, Kavix, kartofell
Korekta:
Asmena, Shinigami, Alder
Poprawki:
Merigold, Alder, T3NCHU
Edycja:
Alder, chatango



POBIERZ / CZYTAJ ONLINE

Bookmark and Share


Kaga Ryousuke, niemożliwie zboczony nastolatek, idąc w deszczu spotyka bardzo piękną, czerwonooką, zmokniętą dziewczynę. Zauważa, że wszyscy jej unikają i postanawia jej pomóc, ponieważ nauczono go, że każda kobieta to skarb...

~Dźgnęła mnie?!

~Dlaczego mnie zabiła?!

~Była taka milutka...

~Przekłułam twoją duszę..!

Komentarze
nikt00 dnia 27.08.2011 00:47
jak na razie ciekawe
zobaczymy co bedzie dalej, podoba mi si ę
czekam na kolejne rozdziały
emilco993 dnia 31.10.2011 18:04
ciekawa manga czekam na kolejne rozdziały
PISK12 dnia 20.11.2011 09:51
Kiedy można się spodziewać kolejnych rozdziałów.
Alder dnia 21.11.2011 21:47
Nasz tłumacz... Zaginął bez wieści, a w wersji angielskiej ukazały się już 4 kolejne rozdziały. Postaramy się coś z tym zrobić, ponieważ sam czekam na ten dzień, kiedy będę mógł ponownie zasiąść do edycji tego tytułu.
Venom313 dnia 23.03.2012 22:28
Dzięki za 3 i 4 rozdział, czekam na więcej
kabaino dnia 15.06.2012 11:54
prośba o kolejne bo Anime zapasem
Alder dnia 17.06.2012 10:51
Postaram się coś zdziałać w tym kierunku, ale nic nie obiecuje. Projekt nie ma tłumacza i korektora, a nikt nie chce się tym zająć... Chyba będę musiał sam się z tym uporać.
fafik144 dnia 21.06.2012 19:43
Przydało by się, bo tytuł naprawdę fajny.
Dzięki za tłumaczenia.
Alder dnia 21.06.2012 20:05
Zaraz po poprzednim komentarzu, wziąłem się do roboty i zrobiłem rozdział.

Teraz, mogę wam zagwarantować, że kolejny pojawi się na niedzielnej aktualce!
tomekxin dnia 02.07.2012 19:38
dziekuje za mangę ;] chyba sie zastanowię nad kolejną dotacją xd
Vessin dnia 02.07.2012 19:55
próba przekupstwa ;> Alder jak zwiększysz tempo wydawania to się będę śmiać ;P
Alder dnia 02.07.2012 23:12
Tomekxin - Dziwnie to zabrzmiało. q;
Vess - chciałbym zwiększyć, ale... Teraz z tym projektem jesteśmy na bieżąco, a rozdziały wchodzą średnio raz na dwa miesiące.
nagisa dnia 09.07.2012 14:04
To będę mogła pomóc przy korekcie.
kanonoha dnia 07.01.2014 19:42
trochę dziwna manga, ale fajna
damian3800 dnia 02.01.2015 08:02
Pokręca fabuła ale za to fajna. Liczę na to, ż dokończycie go do końca.
daniwl777 dnia 15.02.2015 19:33
prosił bym o naprawę linku do pobierania nie działa a chciałbym przeczytać tą mange plis
kartofell dnia 15.02.2015 19:37
Link działa. Po kliknięciu w niego wchodzisz na stronę, gdzie przy każdym rozdziale/tomie jest strzałka służąca do pobierania pojedynczych rozdziałów lub całych tomów.
Alder dnia 15.02.2015 20:35
daniwl777 dnia 15.02.2015 19:33
prosił bym o naprawę linku do pobierania nie działa a chciałbym przeczytać tą mange plis


Stwierdzono problem z odnośnikiem, który właśnie został poprawiony.
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Świetne! Świetne! 0% [Żadnych głosów]
Bardzo dobre Bardzo dobre 100% [2 Głosów]
Dobre Dobre 0% [Żadnych głosów]
Przeciętne Przeciętne 0% [Żadnych głosów]
Słabe Słabe 0% [Żadnych głosów]
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

@NikoRetka
02/08/2019 19:24
W razie czego daję znać, by rozdziały do poprawek podsyłać mi. Chłopaki chwilowo mają "wolne" od JT xD

@T3NCHU
01/08/2019 19:41
Yo

AsherForever
01/08/2019 12:20
siemka

^Szybkobierzek
30/07/2019 16:50
Ktos z trojmiasta, elblaga, gdanska, sztutowa? Xd jak tak to zapraszam na piwko xd bede w okolicach w czwartek/piatek/i odrobinę soboty xd

^Runaway
19/07/2019 23:59
Dawno nic tu nie pisałem... tam między mną a tymi co czytają. Tomo Chan wa onnanoko Zostało oficjalnie zakończone! Całość ma zaledwie 953 Strony :*

Więcej postów

^Max-kun
02/07/2019 14:32
Jedynie ja, ale to do czasu... A potem to nie wiem.

^Szybkobierzek
02/07/2019 09:58
Siemka, kto teraz od nas ogarnia softsuby?

^Max-kun
29/06/2019 20:22
Ty to ty, nie liczysz się

@Michu90
29/06/2019 19:05
A ja to co?

^Max-kun
29/06/2019 11:04
Kiedy korektora znajdzie czas... Nie będę nikogo poganiał, bo i tak tej bajki nikt nie ogląda

InfoPanel
^Runaway00:38:32
@T3NCHU05:03:02
jabko2808:00:30
^Sacredus 1
^BiedakCukrowy 1
minion77 1
Bhalla 1
emilco993 2
Sner 2
Sorn19 2
gaara z pustyni 2
Agnieszka0112 2
armymeeen 2
^ARTHI 2
DjAbra 3
Goldas 3
Sora80 3
@NikoRetka 4
gaosora 4
@kartofell 5

Gości Online: 0
Zarejestrowanych: 10,552
Najnowszy: jabko28
Newsów: 2,574
Komentarzy: 11,095
Wiadomości w SB: 738
Postów: 12,215
Obrazów: 43
©Jinja-Temple 2008-2019 - Kopiowanie treści, materiałów bądź innych elementów zamieszonych na stronie bez zgody ich autora jest zabronione!

Polityka Prywatności