Witaj na stronie Jinja-Temple.pl!
Zaloguj się, bądź zarejestruj, by w pełni korzystać z zasobów naszego portalu!





Rejestracja
Zgubione hasło
Strona Główna · Forum · Ekipa Dzisiaj jest: Czwartek, Marzec 21, 2019
Nawigacja
Menu główne
  Strona Główna
  Regulamin
  Forum
  Forum ANSI
  Jinja-Temple Songs
  Jinja-Temple LN
  Ekipa
  Galeria
  Dotacje!
  Rekrutacja
  Zareklamuj nas!!
  Czcionki
  Szukaj

Projekty
SoftSuby

- Poradnik odtwarzania
- Status projektów anime

@ Aktywne
@ Zawieszone
@ Zakończone
@ Plany
@ Porzucone

Skanlacje

- Reader online

@ Aktywne
@ Zawieszone
@ Zakończone
@ Plany
@ OneShot
@ Porzucone
@ Zlicencjonowane
@ Manhwa

Light Novel

- Czym jest Light Novel?

@ Aktywne
@ Zawieszone
@ Zakończone
@ Plany
@ Porzucone

Hardsuby

@ Aktywne
@ Zakończone

Dodatkowe

@ VideoManga
@ Drama CD

Hentai [+18]

@ Anime
@ Manga

5 ost. kom. w Działach
Dodał: Filipo2002
02/03/2019 11:14
Bardzo fajnie sie czyta manga godna polecenia

Dodał: NikoRetka
12/02/2019 22:52
Jeszcze dycha xD Co prawda nasze tempo ma wiele...

Dodał: Slimarwen
12/02/2019 21:55
Łooo, nie doczekałam tłumaczenia anime, może do...

Dodał: kartofell
26/10/2018 17:55
Bardzo chętnie, tylko bez większej ilości rąk d...

Dodał: Kuchira
26/10/2018 16:39
Proszę... Odnówcie tłumaczenie tej mangi.... :(

Zobacz Więcej!
MANGA~
· Dodane przez Areki-chan dnia 18.11.2012 22:22
manga_tech Yumekui Merry 30÷34

TŁUMACZENIE: Kartofell
KOREKTA: Kavix
EDYCJA: Michu90
· 9 Komentarzy · 1554 Czytań Drukuj
Komentarze
Kavix dnia 18.11.2012 22:58
No to będę musiał nadrobić, bo nie pozostał żaden rozdział YM w rezerwie... Niedobrze, niedobrze.
Vessin dnia 18.11.2012 23:40
Uhh, ale cienko...
Michu90 dnia 19.11.2012 12:31
Cienko?????
Masz 5 chapterów Yumekui Merry)
Bajnor dnia 19.11.2012 14:07
No nie wiem co napisać. . Liczyłem w tym tygodniu na Break Blade, bowiem już w zeszłym tygodniu w sobotę na SB widziałem piękną wiadomość, że tłumaczenie kolejnego rozdziału skończone i pozostała edycja. Pozostaje mi mieć nadzieję, że w przyszłym tygodniu będzie coś więcej.
Vessin dnia 19.11.2012 17:08
Nie przypominam sobie, żebym skończył tłumaczenie Ostrza i pisał o tym na SB ;d W każdym razie na next aktualce będzie na 100%
Bajnor dnia 19.11.2012 17:37
Hmmm... Może błędnie zinterpretowałem twoją wypowiedź .
zero dnia 21.11.2012 21:53
witam wszystkich , dawno sie nie odzywałem i pokazywałem ,
ponieważ czekałem na ostatnie rozdziały mangi pt. Fallen Vampire .
Miałem podziękować za "w końcu zakończenia projektu i osobom nim powiązanym " ale (!@#@#@!$#$bugsbugsbugs) sie nie doczekałem .

PYTANIE:
Co się dzieje/stało że nie ma końcowych rozdziałów??
Michu90 dnia 23.11.2012 10:44
Nie ma końcowego rozdziału ponieważ nie jest przetłumaczony. Jak ktoś go przetłumaczy to ostatni chapter będzie , póki co musisz czekać.
zero dnia 24.11.2012 01:23
Dzięki za informacje
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

^BiedakCukrowy
20/03/2019 21:27
Dzień dobry wszystkim. xd Wyzysk jest zły, ale ostatnio mi się nudzi, więc nie będę narzekać (swoją drogą nudzi mi się bo muszę się uczyć do matury XD) Dziękuje wszystkim za miłe powitanie i liczę na owocną współpracę.

^Runaway
20/03/2019 20:21
co się tu wyrabia. Ledwie jedna osoba doszła, a przyszła już następna. Jak zobaczę jeszcze korektora w tym tygodniu to chyba dostanę zawału. A tak między nami a BiedakiemCukrowym Witaj w Klubie

@NikoRetka
20/03/2019 19:50
Przydziału jeszcze nie ma (dajcie mi na to chwilę), ale nie zmienia to faktu, że będziemy wyzyskiwać go na tyle, na ile tylko się da xP

@NikoRetka
20/03/2019 19:49
Uwaga~! Apster już nie jest najnowszym nabytkiem xP Zaszokuję teraz wszystkich tym, że trzeba powitać w naszych szeregach nowego edytora BiedakCukrowy~!
Obyś nam zbyt szybko nie uciekł xD


@NikoRetka
20/03/2019 11:06
Dobry naszej świeżej krwi~

Więcej postów

@Michu90
19/03/2019 20:32
Aż tak się nie rozpędzajmy Run xD.
Powitać apster!


^Runaway
18/03/2019 23:01
Witamy w zespole!
Brawo za dobry wybór w tłumaczeniu!
Czyżby to znaczyło pojawienie się kolejnego chaptera w tygodniu o.O


@kartofell
18/03/2019 21:37
Nasz najnowszy nabytek przejmuje stery w tłumaczeniu DMC, proszę o brawa!

@kartofell
18/03/2019 21:36
Powitajmy w naszej ekipie tłumacza pierwszej świeżości, apstera! Yay!

@kartofell
18/03/2019 21:36
Po długim okresie posuchy w końcu coś zaczęło się dziać!

InfoPanel
spartanin1239005:29:38
^BiedakCukrowy06:21:38
@NikoRetka08:49:56
^Runaway09:44:06
@T3NCHU10:50:31
^apster11:16:11
~ZlyLos11:31:20
emilco99313:21:09
Sorn1917:05:18
@Michu90 1
@kartofell 2
^Lotherlo 2
minion77 2
reset19 2
AsherForever 3
^Narwus 3
Kirohead 3
gaara z pustyni 4
BialaOrlica 5
Sora80 5

Gości Online: 0
Zarejestrowanych: 10,489
Najnowszy: spartanin12390
Newsów: 2,522
Komentarzy: 11,064
Wiadomości w SB: 576
Postów: 12,181
Obrazów: 43
©Jinja-Temple 2008-2019 - Kopiowanie treści, materiałów bądź innych elementów zamieszonych na stronie bez zgody ich autora jest zabronione!

Polityka Prywatności