Witaj na stronie Jinja-Temple.pl!
Zaloguj się, bądź zarejestruj, by w pełni korzystać z zasobów naszego portalu!





Rejestracja
Zgubione hasło
Strona Główna · Forum · Ekipa Dzisiaj jest: Sobota, Grudzień 05, 2020
Nawigacja
Menu główne
  Strona Główna
  Regulamin
  Forum
  Forum ANSI
  Jinja-Temple Songs
  Jinja-Temple LN
  Ekipa
  Galeria
  Dotacje!
  Rekrutacja
  Zareklamuj nas!!
  Czcionki
  Szukaj

Projekty
SoftSuby

- Poradnik odtwarzania
- Status projektów anime

@ Aktywne
@ Zawieszone
@ Zakończone
@ Plany
@ Porzucone

Skanlacje

- Reader online

@ Aktywne
@ Zawieszone
@ Zakończone
@ Plany
@ OneShot
@ Porzucone
@ Zlicencjonowane
@ Manhwa

Light Novel

- Czym jest Light Novel?

@ Aktywne
@ Zawieszone
@ Zakończone
@ Plany
@ Porzucone

Hardsuby

@ Aktywne
@ Zakończone

Dodatkowe

@ VideoManga
@ Drama CD

Hentai [+18]

@ Anime
@ Manga

5 ost. kom. w Działach
Dodał: NikoRetka
30/11/2020 13:44
Główna fabuła jest już skończona. Został tylko ...

Dodał: Runaway
29/11/2020 21:15
Tomo + suffixy (400-430)

Dodał: DiabloFansuber
28/11/2020 18:30
Czy ostatnia aktualizacja oznacza, że ostatnie ...

Dodał: Gosia00
06/04/2020 19:16
Witam, postanowilam specjalnie założyć konto by...

Dodał: kartofell
22/12/2019 20:58
I dla takich komentarzy warto tłumaczyć! :)

Zobacz Więcej!
MANGA~
· Dodane przez T3NCHU dnia 07.07.2013 21:09
manga_tech Dakara Boku wa H ga Dekinai 17÷18

Dansai Bunri no Crime Edge 29

Holy Knight 15 [+18]

TŁUMACZENIE: Kartofell x3
KOREKTA: Alder, Kartofell x2
POPRAWKI: Alder, T3NCHU
EDYCJA: Alder, Michu90 x2
· 16 Komentarzy · 1715 Czytań Drukuj
Komentarze
Alder dnia 07.07.2013 21:25
Mangi? już?!
T3NCHU dnia 07.07.2013 21:57
Mało było, i nic za bardzo do poprawiania to i szybko wyszło.
Alder dnia 07.07.2013 21:58
Dzisiaj nie zniknąłeś jak Ninja.
ZlyLos dnia 07.07.2013 22:09
T3, w razie czego, służę takimi screenami .
T3NCHU dnia 07.07.2013 22:21
@Zły: Będę pamiętał.

@Alder: Nie chciałem się powtarzać, może za tydzień.
greed04 dnia 07.07.2013 23:23
Wielkie dzięki za Dakare
+ninja ninjad
Alder dnia 08.07.2013 11:32
Odnośnie Dakara Boku...

Angielski przekład kończy się w chwili obecnej na rozdziale 19, więc pozostał nam do wydania tylko jeden.

Według informacji od Grupy Village Idiot Scanlations, obecny status projektu to "Wstrzymany/Zawieszony", więc musimy czekać cierpliwie na jego wznowienie, bądź ewentualne informacje o porzuceniu.

Projekt został wstrzymany ze względu na brak tłumacza.
Zombie dnia 08.07.2013 14:05
Mnie rozwala fakt, że macie w aktywnych skanlacjach sporo mang, wokół których nic się nie dzieje od dłuższego czasu, i anie widu anie słychu by coś miało się zmienić.

Jeśli nie dajecie rady, to czemu części projektów nie wstrzymać i wrócić do nic po ukończeniu innych.?.
Vessin dnia 08.07.2013 14:17
Nobla mu, Nobla! Takie odkrycie trzeba nagrodzić ;D ;>
Mnemozyne-sama dnia 08.07.2013 16:00
A ja czekam na Cavaliera...real sad
Zombie dnia 08.07.2013 22:03
Dzięki Vessin, ale chyba sobie odpuszczę
Alder dnia 09.07.2013 14:43
Cały czas szukamy osób chętnych by zająć się projektami, które od dłuższego czasu mają postój. Jako, że wszystko robimy z własnej, nieprzymuszonej woli to nie możemy kazać komuś czegoś zrobić - wszystkie tłumaczenia, korekty itd. Są robione z naszych chęci udostępniania Polskich Skanlacji innym.

Wszelkie postanowienia odnośnie rezygnacji z projektu, jego zawieszenia itd. Są ustalane wśród ekipy administracyjnej (Przeważnie wśród SuperAdministratorów), jednakże z uwagi na ten komentarz, chyba wypadałoby przyjrzeć się sprawie nieco uważniej i jednak zmienić status przy niektórych projektach.

Jeśli uda mi się dorwać T3 i będziemy mieli więcej wolnego czasu, to najprawdopodobniej się tym zajmiemy.

Dziękuję za zwrócenie na to uwagi.
Zombie dnia 09.07.2013 16:43
Nie ma problemu Aldi. Trochę mnie przeraża fakt, że mój komentarz "coś" zmienił XD

Jak podszkolę jeszcze bardziej swój angielski w trakcie wakacji, to kto wie, Może nawet zachce mi się zrobić test na tłumacza a mam go na dysku już od pewnego czasu XD
Vessin dnia 10.07.2013 02:08
Angielski najlepiej się szkoli przy tłumaczeniu ;PP
Areki-chan dnia 10.07.2013 06:36
Tu musze przyznac Vesowi racje (wybaczcie, szkolny komputer, brak polskiego jezyka, zero polskich znakow), ale tez bardzo dobrze sie cwiczy jak sie rozmawia. Ja ostatnio o ile w szkole ciagle gadamy po japonsku, o tyle jak popoludniami gdzies chodzimy, rozmawiamy po angielsku i przestawilam sie do tego stopnia, ze nawet mysle po angielsku i do polskiej dziewczyny mowie tez po angielsku. To naprawde fajne uczucie xD Szczegolnie, ze ja glownie angielski umialam z samego czytania, wiec mowic w ogole nie umialam, a teraz to moj glowny jezyk tutaj na zmiane z japonskim xD
Zombie dnia 11.07.2013 00:48
Fajnie wiedzieć areki, bo z angielskim mam tak samo. Czytanie, czy słuchanie z angielskiego nie stanowi większego problemu, ale mówienie, noo. Z tym to jest różnie, ale nie powiem, że jakoś źle

Ves, to skoro tak, to może podczas twoich tłumaczeń mógłbyś mi coś podrzucić. Tak na przetestowanie
Dodaj komentarz
Zaloguj się, żeby móc dodawać komentarze.
Oceny
Dodawanie ocen dostępne tylko dla zalogowanych Użytkowników.

Proszę się zalogować lub zarejestrować, żeby móc dodawać oceny.

Brak ocen.
Logowanie
Nazwa Użytkownika

Hasło

Zapamiętaj mnie



Rejestracja
Zapomniane hasło?
Shoutbox
Tylko zalogowani mogą dodawać posty w shoutboksie.

@@Alder
01/12/2020 13:56
Czasami trzeba.

@Michu90
30/11/2020 07:49
O proszę, kto to się pojawił

@@Alder
29/11/2020 18:10
ninjad

^Alibaba
19/11/2020 20:01
o kurła, to jestem ciekaw tego i czekam na rozdział

@Michu90
19/11/2020 07:46
Aż se obrazki przeglądnę z wrażenia xD

Więcej postów

^Runaway
18/11/2020 21:52
Właśnie przeczytałem 61 rozdział HxT... Mam kuźwa aż ciary od Cringe'u jaki mnie dopadł...

^Runaway
27/10/2020 00:47
e końcu zrobiłem sobie sygnaturkę starą

@NikoRetka
24/10/2020 22:44
Już załatwione. Tragedia z tymi botami -.-'

^Alibaba
23/10/2020 01:50
Oh no,

^Runaway
22/10/2020 19:22
Mamy bota na pokładzie...

InfoPanel
uncknowww04:34:22
^Runaway06:44:52
@T3NCHU11:05:08
@Michu9023:10:42
^Alibaba 1
emilco993 1
KonDzik 1
^BiedakCukrowy 2
@@Alder 3
Roger 3
Sora80 3
@NikoRetka 4
Hoxter 5
@kartofell 6
DiabloFansuber 6
qscqsc96 1
Titan47 1
Sorn19 1
Sner 1
Fjuczers 2

Gości Online: 0
Zarejestrowanych: 10,770
Najnowszy: uncknowww
Newsów: 2,702
Komentarzy: 11,252
Wiadomości w SB: 927
Postów: 12,228
Obrazów: 43
©Jinja-Temple 2008-2020 - Kopiowanie treści, materiałów bądź innych elementów zamieszonych na stronie bez zgody ich autora jest zabronione!

Polityka Prywatności