Witaj na stronie Jinja-Temple.pl!
Zaloguj się, bądź zarejestruj, by w pełni korzystać z zasobów naszego portalu!

Strona Główna · Forum · Ekipa Dzisiaj jest: Sobota, Grudzień 04, 2021
Zobacz Temat
Jinja Temple | JT - Grups | Nasze grupy
Strona 2 z 6 < 1 2 3 4 5 > >>
Autor RE: Par? s?ów o sobie
Skasio
Użytkownik

Dodane dnia 03-11-2009 17:44
No, do przedstawiania się - wystąp!

Mam na imię Michał, chociaż ludzie często mówią do mnie Boże. A konkretniej kiedy mnie widzą, krzyczą "O Boże!". I uciekają. Pewnie dlatego że mam prawie 2 metry w górę, ubieram się na czarno i mam długie włosy. Generalnie wyglądam groźnie. No, mniejsza z tym.

Według oficjalnych informacji mam 19 lat. W chwilach wolnych od zajęć szkolnych studiuję na UG (Uniwersytet Gdański), na pierwszym roku biologii. Swoją drogą, jam ci z Gdyni.

Z zainteresowań... No, ofkors manga/anime. Lubię... Nie, UWIELBIAM czytać. Głównie fantastykę wszelką, różną i podłużną, sporadycznie jakiś co lepszy horror. Ostatnio co raz mniej, ale pogrywam sobie na komputerku moim w gierki różne, praktycznie tylko z gatunku RPG i MMORPG (Guild Wars, w przerwach Runescape). Telewizję z zainteresowaniem i zrozumieniem oglądam wyjątkowo rzadko, najwyżej wiadomości, ew. jakiś co lepszy film.

Na zakończenie - kwestia muzyki. Gustuję w różnych i podłużnych odmianach metalu, zależnie od humoru. Na ten przykład po całym dniu nerwówki (czyt. w poniedziałek - wychodzę z domu o 7 rano, a wracam o 21, po 10 godzinach wykładów (!) i W-F'ie ) uwielbiam posłuchać sobie Arch Enemy, a jadąc na uczelnię zasłuchuję się w Hammerfalla. Openingi i endingi anime również zajmują w moim muzycznym serduszku zaszczytne miejsce, i mają tam specjalnie wydzielone miejsce, z prywatną plażą i basenem.

img31.imageshack.us/img31/7678/displayphpf.png
5170158 Wyślij Prywatną Wiadomość
Asmena
Użytkownik

Dodane dnia 03-11-2009 19:28
Urzekła mnie ta plaża i basen ^^

Ach, i to, co napisał Hazael
9723380 Wyślij Prywatną Wiadomość
nagisa
Użytkownik